FAQ - Cisco Donaties

Algemeen

Wat houdt het Cisco Worldwide donatieprogramma in?

Toelatingscriteria
Hoe weet ik of mijn organisatie in aanmerking komt voor deelname?

Mijn bestelling
Hoeveel Cisco-producten mag ik bestellen?

De verwerking van mijn bestelling
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?
Welke technische ondersteuning ontvang ik?

Terugnamebeleid
Hoe kan ik goederen van Cisco terugsturen na ontvangst?

Algemeen

Wat houdt het Cisco Worldwide donatieprogramma in?

Het Cisco Worldwide donatieprogramma biedt hoogwaardige netwerkproducten aan de gekwalificeerde organisaties. Het doel van Cisco is om gemeenschappen opener en zelfstandig te maken dankzij toegang tot netwerktechnologieën en internetoplossingen. Cisco is ervan overtuigd dat nonprofits hun productiviteit hierdoor kunnen verhogen evenals de de reikwijdte en de kwaliteit van hun diensten kunnen verbeteren.

Toelatingscriteria

Hoe weet ik of mijn organisatie in aanmerking komt voor deelname?

Gedetailleerde informatie vindt u in de Cisco Richtlijnen.

Mijn bestelling

Hoeveel Cisco-producten mag ik bestellen?

U vindt hierover meer informatie in de Cisco Richtlijnen. De toelatingsvoorwaarden kunnen veranderen in functie van de van Cisco-richtlijnen. Om ervoor te zorgen dat de meest recente informatie wordt verzameld, moeten geïnteresseerde organisaties een nieuw aanvraagformulier in te vullen voor elk donatieverzoek .

Meer informatie over de bestelprocedure vindt u op de algemene FAQs pagina.

De verwerking van mijn bestelling

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?

Alle bestellingen van Cisco-producten zijn onderworpen aan een goedkeuring en kunnen tot 8 weken nemen vooraleer ze helemaal behandeld kunnen worden.

 

De artikelen binnen een aanvraag kunnen in meerdere verzendingen worden geleverd. Vanwege de aard van het netwerk ontwerp, productbeschikbaarheid, en het fiscale jaar schema, zijn alle product donaties onderhevig aan verandering zonder voorafgaande kennisgeving. Cisco behoudt zicht het recht voor functioneel equivalente producten ter vervanging aan te bieden voor elk verzoek.

Verzendinformatie en SMARTnet contract informatie door Cisco verstrekt zijn beschikbaar op uw 'My requests' pagina.


Support

Welke technische ondersteuning ontvang ik?

Gedurende een periode van 5 jaar (te rekenen vanaf de leveringsdatum) ontvangt u gratis technische ondersteuning via Cisco SMARTnet. Deze Cisco SMARTnet steun deze geeft toegang tot de technisch helpdesk van Cisco (Technical Assistance Center of TAC) 24 uur per dag, 7 dagen op 7, en voorziet de vervanging of reparatie van beschadigde producten en software-updates.

Bij uw bestelling ontvangt meer informatie over hoe u toegang krijgt tot deze ondersteuning.

Om de technische bijstand van SMARTnet te kunnen gebruiken, moet u zich registreren bij Cisco met melding van uw contractnummer via deze link: http://tools.cisco.com/RPF/register/register.do

Uw SMARTnet contract wordt geactiveerd binnen drie weken na verzending van al uw bestelde Cisco-producten. Vanaf dat ogenblik wordt de informatie hierover zichtbaar ik uw TechSoup account (My Account, Bekijk uw order geschiedenis).

Lees Register and Maintain Your SMARTnet Contract voor meer gedetailleerde informatie over registratie, onderhoud en gebruik van uw SMARTnet contract.

Wanneer uw SMARTnet contract afloopt, raden we u aan om uw SMARTnet service-overeenkomst en ondersteuning jaarlijks te vernieuwen (op eigen kosten) zolang u de apparatuur bezit of tot de apparatuur EOL - End of Life wordt verklaard en niet meer ondersteund wordt door Cisco.

Terugnamebeleid

Hoe kan ik goederen van Cisco terugsturen na ontvangst? 

Voor de producten die beschadigd of onbruikbaar toekomen, maak gebruik van de Cisco garantie of uw SMARTnet contract.
Voor foute productzendingen, gelieve ons binnen 60 dagen na ontvangst van de items een e-mail te sturen naar mailto:donations@techsoup.nl met als onderwerp « TERUGZENDING CISCO BESTELLING » en met volgende gegevens :

Naam van de organisatie
KvK-snummer
Bestellingnummer
Reden van terugzending
De lijst van de producten die u overweegt om terug te sturen

Een afgevaardigde van het Cisco Programma zal uw aanvraag bekijken en met u contact opnemen rond de modaliteiten van de terugzending.

Voor andere problemen rond de producten geldt in het algemeen dat Cisco geen retour aanvaardt.. Mochten er speciale omstandigheden zijn die u ons in overweging wil laten nemen, stuur ons dan een e-mail, zoals hierboven beschreven.

Opgelet : Om een terugbetaling te verkrijgen via het Cisco donatieprogramma moeten de goederen binnen een termijn van 60 dagen na ontvangst teruggezonden worden.