In de periode van 15 tot 31 Juli zijn we telefonisch niet bereikbaar. Contacteer ons gerust per e-mail. Registraties en bestellingen worden regelmatig verwerkt.

FAQ - Bitdefender donaties

Algemeen
Wat houdt het Bitdefender donatieprogramma in?

Voorwaarden
Hoe weet ik of mijn organisatie in aanmerking komt?

Mijn bestelling
Hoeveel Bitdefender producten kan ik aanvragen?

Producten
Welke producten zijn beschikbaar via het Bitdefender programma?

Verwerking van mijn bestelling
Wat is de leveringstermijn?

Support
Welke technische ondersteuning kan mijn organisatie krijgen?

Hernieuwing van licenties
Wat als ik mijn licentie wens te vernieuwen?

Terugzending en terugbetaling
Hoe een bestelling terugzenden na ontvangst?

Antwoorden op uw algemene vragen betreffende het donatieprogramma, zoals de inschrijving, de bestelling, uw klantenrekening, … vindt u op de pagina FAQ programma.

Algemeen

Wat houdt het Bitdefender donatieprogramma in ?

Het Bitdefender donatieprogramma biedt aan organisaties die hiervoor in aanmerking komen toegang tot hoogwaardige anti-virus en beveiliging software producten. Bitdefender producten verhogen de beveiliging van zowel Windows als en Mac computers evenals Windows servers.

Voorwaarden

Hoe weet ik of mijn organisatie in aanmerking komt ?

Wij verwijzen naar de sectie Richtlijnen voor het Bitdender donatieprogramma voor meer informatie over welke organisaties in aanmerking komen.

 

Mijn bestelling

Hoeveel Bitdefender producten kan ik aanvragen?

Het aantal producten dat besteld kan worden vindt u in de richtlijnen van het Bitdefender programma.

Meer details over de manier waarop u de aanvraag concreet kan doen vindt u op de pagina FAQ - Programma.

 

Producten

Welke producten zijn beschikbaar via het Bitdefender donatieprogramma ?
De lijst van de Bitdefender producten vindt u in onze productcatalogus.

.

 

Verwerking van mijn beslissing

Wat is de levertermijn?

Zodra uw bestelling aanvaard en behandeld is, en na ontvangst van betaling, zal de leveringstermijn maximaal 10 dagen bedragen.
Een email zal instructies verschaffen voor het downloaden van de producten.

Support

Welke technische ondersteuning kan mijn organisatie krijgen ?

Bitdefender biedt voor technische vragen of bug fixes veel informatie op haar website. De begunstigden van de donaties hebben o.m. toegang tot het gebruikersforum.

Voor technische problemen, kunt u ook de hotline contacteren.

Hernieuwing van licenties

Wat als ik mijn licentie wens te hernieuwen ?

De klassieke licentieverlenging is niet mogelijk voor gedoneerde Bitdefender producten maar u kunt het volgende fiscale jaar een nieuwe donatie aanvragen,

of uw licentie direct verlengen bij Bitdefender tegen marktprijzen.

Terugzending en terugbetaling

Hoe een bestelling terugzenden na ontvangst ?

Terugzendingen kunnen niet worden aanvaard voor dit donatieprogramma. Gedownloade producten kunnen niet omgeruild of terugbetaald worden. Deze worden als geïnstalleerd en in gebruik beschouwd zodra de aanvraag goedgekeurd is en wij de administratieve kost ontvangen hebben.