Technologie is belangrijker dan ooit geworden voor de non-profitsector.

Of uw organisatie nu op zoek is naar betaalbare computersoftware, technische bijstand of nieuwe manieren om digitale technologie te benutten, er zijn vele redenen om te ontdekken wat onze non-profit te bieden heeft. Hier zijn vier van de belangrijkste redenen om lid te worden als u nog geen lid bent - en het is helemaal gratis om lid te worden.

Een catalogus van IT-producten

Onze missie is om uw non-profit met digitaal te vergroten. In de praktijk betekent dit een catalogus van computersoftware, nieuwe Cisco-hardware en door AfB gereviseerde hardware; alles tegen een gereduceerd tarief voor non-profits - of het nu gaat om donaties, maar ook om grote kortingen (tot 70% korting) of om validatiediensten (zoals Airbnb).

Ons aanbod omvat een lijst van partners zoals Adobe, Zoom, Norton, Bitdefender, Microsoft, Google en nog veel meer. Deze partners zijn internationaal bekende technologiebedrijven. Wij ontwikkelen ook lokale partnerschappen, zoals met AfB, een Frans bedrijf.

IT-ondersteuning voor uw non-profit

Naast digitale tools en hardware ontwikkelen wij ook servicepartnerships met lokale providers voor digitale automatisering, IT Consulting en nog veel meer!

Een community van non-profits

Sinds 2007 heeft onze non-profit een solide netwerk van non-profits opgebouwd om digitale zaken te bespreken.

Inhoud over alles wat digitaal is voor de non-profitsector

Om u te helpen met digitaal, voorzien wij uw non-profit van content in de vorm van nieuws en hulpbronnen.

Wij sturen ook een maandelijkse nieuwsbrief naar onze abonnees.

Hoe inschrijven?

Wilt u zich inschrijven? Het duurt maar 5 minuten en het is gratis. Volg de stappen.

  1. Ga naar deze pagina.

  2. Vul het formulier in om een account aan te maken.

  3. U zult dan een e-mail ontvangen. 

  4. Vervolgens zal u worden gevraagd in te loggen en de non-profit organisatie die u vertegenwoordigt te registreren.

  5. Dus zal u worden gevraagd ons enige informatie te verstrekken over, bijvoorbeeld, uw sector van activiteit. We zullen ook documenten nodig hebben die uw status bewijzen.

  6. Vervolgens is binnen 72 uur alles in onze handen om te controleren of de door u ingevoerde gegevens juist zijn. Vervolgens bepalen wij voor welke van onze programmapartners uw organisatie in aanmerking komt voor donaties en/of kortingen.

  7. U ontvangt een e-mail zodra uw organisatie door ons is gevalideerd. U kunt dan uw donatieverzoeken en meer doen.

Meer over ons